Πόσο καλή είναι η Εξυπηρέτηση Πελάτη που προσφέρει το Contact Center σας;
Οι Δείκτες Μέτρησης Απόδοσης (KPIs) που θα σας βοηθήσουν να ξέρετε
Από τότε που η πανδημία COVID-19 εξαπλώθηκε και μείωσε την εξυπηρέτηση πελατών πρόσωπο με πρόσωπο, ο ρόλος των contact centers μαζί με τα ψηφιακά κανάλια (web, chat, e-mail, social media, self-service), αναβαθμίζεται ώστε να προσφέρουν νέες εμπειρίες για τους πελάτες που επικοινωνούν και συναλλάσσονται με οn-line τρόπους.
Μια επιχείρηση μπορεί να πιστεύει ότι διαθέτει το καλύτερο Contact Center, για να βεβαιωθεί ότι κάτι τέτοιο ισχύει δεν έχει παρά να εφαρμόσει μετρήσεις, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα KPIs.
Ο Οδηγός μας, θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε:
- Πως οργανώνονται οι μετρήσεις απόδοσης
- Τι σημασία των Δεικτών Απόδοσης – KPIs
- Ποια συγκεκριμένα KPIs μπορείτε να εφαρμόσετε για να μετράτε την απόδοση του Contact Center
Πρόσφατα σχόλια