H Rethink Business Lab συμμετέχει για μια ακόμα χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) από τις 5 έως τις 10 Οκτωβρίου 2020. Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιείται για 4η συνεχόμενη χρονιά υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια Παγκόσμια γιορτή. Γιορτάζεται σε πάνω από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο. Το 2008 το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), εισήγαγε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το συγκεκριμένο θεσμό, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, διαθέτει και ειδικό site www.csweek.gr, το οποίο είναι ανοιχτό σε όλους, περιλαμβάνοντας το προφίλ των εταιρειών καθώς και πλούσιο υλικό από τις δράσεις τους, το οποίο ανανεώνεται συνεχώς.