Η εμπιστοσύνη των πελατών σε μια επιχείρηση αποτελεί το θεμέλιο για την ανάπτυξή της.

 Όταν τα δεδομένα τους – που τηρούνται στην επιχείρηση – παραβιάζονται η εμπιστοσύνη γκρεμίζεται και οι πελάτες φεύγουν.

Εσείς πως θα μάθετε αν δεδομένα πελατών σας έχουν παραβιαστεί;

Πέντε τεχνικές σας βοηθούν να εντοπίσετε πότε τα δεδομένα των πελατών σας έχουν παραβιαστεί, ώστε να ανταποκριθείτε γρήγορα πριν γίνει μεγαλύτερη ζημιά.

Οι παραβιάσεις των δεδομένων των πελατών σας μπορεί να έχουν σημαντικές οικονομικές επιπτώσεις. Οποιοσδήποτε αδύναμος κρίκος στην ψηφιακή αλυσίδα σας, καθιστά τα δεδομένα ευάλωτα και οι απατεώνες του κυβερνοχώρου μπορούν γρήγορα και εύκολα να τα εκμεταλλευτούν με καμπάνιες ηλεκτρονικού “ψαρέματος” (phishing) και άλλες μεθόδους.

Με το γρήγορο εντοπισμό, μπορείτε να ελαχιστοποιήσετε τον αντίκτυπο της παραβίασης, το κόστος και τον κίνδυνο περαιτέρω απειλών και επιθέσεων.

Αυτός ο οδηγός παρουσιάζει τις τελευταίες τεχνικές για τη βελτίωση της ταχύτητας και τον αποτελεσματικό εντοπισμό παραβιάσεων δεδομένων.

14 + 3 =