Consulting Services

We Accelerate Your Success

Acceleration

The Concerns

Many ideas and projects go unimplemented, resulting in wasted time and money.

In today’s fast-paced world, where technology, market dynamics, and unforeseen circumstances are continually evolving, businesses must prioritize adaptability, resilience, responsiveness, human-centeredness, and innovation.

Response with Solutions

At RBL, we provide tailored consulting services that utilize innovative techniques to unleash the full potential of your business and guide you toward triumph.

Our approach involves the Listen-Design-Execute methodology, where we craft solutions that align with your unique requirements, collaborate with you to establish deliverables and work together as a team to accomplish our goals.

We convert your Possibilities to Strengths

Resilience & Recovery in Emergency Situations

 More…

U

Permanent Supervision

 

 More…

Customer Experience Transformation - “From Service to Emotion”

More…

f

Digital Transformation

 More…

C-Suite Advisory Services

More…

Evaluation of Teams

More…

s

Resilience & Recovery in Emergency Situations

We help you create the right plan for your company to respond effectively to emergencies.

Such situations – such as a pandemic – can have a significant and long-lasting impact on the Company’s operations.

Resilience becomes an important priority and highlights the importance of prevention and preparedness.

We create the appropriate plan that includes roles, staffing, procedures, methodology, alternative infrastructure, remote working, alerts, personal data, information security, controls, recovery of critical functions, and simulated incidents in emergency situations.

U

Permanent Supervision 

The definition indicators for measuring critical variables, and checking applicable procedures & policies are within the context of preventing and addressing operational risks or attest to the implementation of policies & procedures in each area of the business.

Experience shows that when there is no control mechanism and timely response, may create problems that affect seriously poles business activities.

We will help you to define the control mode, time intervals, reporting mode, the evaluation of results, and training your staff so to ensure the resilience and growth of your Company.

Customer Experience Transformation

“From Service to Emotion” 

Our goal is to assist you in providing exceptional customer experiences that foster strong relationships and increase loyalty to your company.

We develop a comprehensive plan for each critical moment in your customer’s journey, surpassing their expectations.

It’s important to note that customer experience begins with your staff, as their organization and collaboration directly impact customer interactions with your products and services.

The loyalty of customers and employees can transform them into company ambassadors, contributing to your success.

f

Digital Transformation

Η ανταπόκριση σε νέους τρόπους δραστηριοποίησης, με βάση τη δυναμική και τις εξελίξεις της αγοράς,  απαιτεί συχνά μια αναθεώρηση του λειτουργικού μοντέλου σας.

Το περιβάλλον αβεβαιότηταςοι διαρκώς αναδυόμενες νέες τεχνολογίες, τα έκτακτα γεγονότα αλλάζουν ριζικά το επιχειρηματικό τοπίο. 

Από τον τρόπο ηγεσίας έως τη βελτιστοποίηση λειτουργιών & διαδικασιών, σας βοηθάμε να σχεδιάσετε και να εφαρμόσετε στρατηγικές για να μετασχηματιστεί  ψηφιακά η επιχείρησή σας.

Σε αυτό το φαινομενικά χάος υπάρχουν ευκαιρίες που μπορεί να βελτιώσουν τη θέση σας. Είμαστε δίπλα σας σε όλη αυτή τη διαδρομή.

C-Suite Advisory Services 

person standing near the stairs

Εστιάζουμε  στην διαχείριση πληροφοριών (data governance), οργάνωση περιβάλλοντος εξυπηρέτησης πελάτη και ανάπτυξη ομάδων εξυπηρέτησης.

Θα σας βοηθήσουμε στην εφαρμογή του  επιχειρησιακού μοντέλου που ταιριάζει σε εσάς, στην υιοθέτηση των κατάλληλων τεχνολογικών λύσεων που θα βοηθήσουν στην ενδυνάμωση και ανάπτυξη της εταιρείας σας.

Αξιολόγηση Ομάδων

Η αξιολόγηση των Οργανωτικών Μονάδων της επιχείρησής σας, είναι καθοριστική για την επίτευξη των στόχων σας. 

Με τη μεθοδολογία και τα εργαλεία μας παρέχουμε  αντικειμενικό και ολοκληρωμένο 360° feedback καλύπτοντας όλους τους συντελεστές που επηρεάζουν την αποτελεσματική λειτουργία των τμημάτων πωλήσεων και εξυπηρέτησης. Προσδιορίζουμε τις ανάγκες οργάνωσης και εκπαίδευσης του προσωπικού σας.