KNOWLEDGE LAB
Η Γνώση ενισχύεται όταν μοιράζεται
Knowledge Lab
Κατηγορίες
Οδηγός Network information security 2.0
Η Εφαρμογή της νέας Ευρωπαϊκή Οδηγίας Network & Information Security 2.0 Η νέα οδηγία NIS 2, εγκρίθηκε το Δεκέμβριο του 2022 από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αντικαθιστά την NIS που έχει γίνει εθνικός νόμος, στην Ελλάδα, από το 2018. Με τη NIS 2.0,...
Οδηγός Συμμόρφωσης με το ν. 4990/2022
Ο νέος νόμος δημιουργεί μια νέα κανονιστική υποχρέωση Ο νέος νόμος 4990/2022 – Whistleblowing ψηφίστηκε πρόσφατα για την προστασία των προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις του ενωσιακού δικαίου στον εργασιακό χώρο, δηλαδή παράνομες πρακτικές ή ανήθικες...
Οδηγός Ασφάλειας στην Εορταστική Περίοδο
Εισαγωγή Βρισκόμαστε ήδη στην εορταστική περίοδο και η διάθεση μας για αγορές είναι «ανεβασμένη» τόσο για εμάς όσο για τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί σημαντικά οι on-line αγορές, έτσι και φέτος θα επικρατήσουν σε μεγάλο βαθμό.Η...
50 τρόποι να χάσετε τα δεδομένα σας
Σε αυτό τον οδηγό μας, θα μάθετε για τους πολλούς διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους τα δεδομένα σας μπορούν να διαρρεύσουν ή να χαθούν.Το ανθρώπινο σφάλμα είναι μακράν η πιο κοινή αιτία παραβίασης δεδομένων, επομένως, ακόμη και με την καλύτερη ασφάλεια...
Έχετε αναρωτηθεί αν τα δεδομένα σας έχουν παραβιαστεί; Πως και Πότε θα το μάθετε;
Έχετε αναρωτηθεί αν τα δεδομένα σαςέχουν παραβιαστεί;Πως και Πότε θα το μάθετε;. Η ανακάλυψη αν δεδομένα ή επιχειρηματικές πληροφορίες έχουν διαρρεύσει, μπορεί να πάρει μέρες ή ακόμη εβδομάδες και μήνες. Μέχρι τότε, Είναι πολύ αργά! Πολλές φορές, οι...
Τι να προσέξετε στο έργο Διακυβέρνησης των Δεδομένων σας
Εάν δεν εμπιστεύεστε τα δεδομένασας, δεν μπορείτε να παίρνετεαποφάσεις με βάση αυτά. Πόσες φορές δυσκολευτήκατε να πάρετε ή αναβάλλατε μια απόφαση γιατί δεν είχατε επαρκείς και αξιόπιστες πληροφορίες; Πόσες φορές χρειάστηκε να αντιμετωπίσετε ξαφνικά μια κρίση γιατί...
Customer data breaches: when will you find out?
Η εμπιστοσύνη των πελατών σε μια επιχείρηση αποτελεί το θεμέλιο για την ανάπτυξή της. Όταν τα δεδομένα τους - που τηρούνται στην επιχείρηση - παραβιάζονται η εμπιστοσύνη γκρεμίζεται και οι πελάτες φεύγουν. Εσείς πως θα μάθετε αν δεδομένα πελατών σας έχουν...
Οι Κίνδυνοι στο Dark Web για την Εταιρία σας – Πρακτικός Οδηγός
Οι ειδήσεις για μια νέα παραβίαση δεδομένων καιασφάλειας πληροφοριών είναι καθημερινό φαινόμενο. Η ανακάλυψη αν δεδομένα ή επιχειρηματικές πληροφορίες έχουν διαρρεύσει, μπορεί να πάρει μέρες ή ακόμη εβδομάδες και μήνες.Μέχρι τότε, Είναι πολύ αργά! Οι...
Σχέδιο Αντιμετώπισης Περιστατικών Παραβίασης Πρακτικός Οδηγός
Tα συμβάντα παραβίασης δεδομένων έχουν υπερδιπλασιαστεί Το 77% των επιχειρήσεων δεν έχουν ένα Σχέδιο Αντιμετώπισης Περιστατικών Παραβίασης σε εφαρμογή. Ένα Σχέδιο Αντιμετώπισης Περιστατικών Παραβίασης, σε δεδομένα και πληροφορίες, διασφαλίζει σε μια επιχείρηση,...
Αντιμετώπιση Επιθέσεων Phishing – Πρακτικός Οδηγός
Επιθέσεις με Phishing e-mails, μια άλλη Πανδημία! Στο σημερινό περιβάλλον όλο και περισσότερες δραστηριότητες ψηφιοποιούνται, στην προσωπική και επαγγελματική μας ζωή και πραγματοποιούνται on-line. Αυτό οδηγεί και σε εκθετική αύξηση του κυβερνοεγκλήματος. Η...
Άριστη Εμπειρία Πελάτη μέσω Contact Center – Μέτρηση Απόδοσης με KPIs
Πόσο καλή είναι η Εξυπηρέτηση Πελάτη που προσφέρει το Contact Center σας; Οι Δείκτες Μέτρησης Απόδοσης (KPIs) που θα σας βοηθήσουν να ξέρετε Από τότε που η πανδημία COVID-19 εξαπλώθηκε και μείωσε την εξυπηρέτηση πελατών πρόσωπο με πρόσωπο, ο ρόλος των...
Μόνο με 4 Δείκτες Μέτρησης (KPIs) μπορείτε να γνωρίζετε τι εμπειρία εξυπηρέτησης προσφέρετε στους Πελάτες σας
Εισαγωγή Η διαρκής γνώση του επιπέδου εξυπηρέτησης ή καλύτερα της συνολικής εμπειρίας που προσφέρει η επιχείρηση στους πελάτες της είναι ζωτικής σημασίας, ιδιαίτερα στις σημερινές συνθήκες όπου ο πελάτης έχει τη δυνατότητα ενημέρωσης από πάρα πολλές πηγές (π.χ....
3 Χρόνια GDPR – Κανονιστική Υποχρέωση ή Επιχειρηματική Ευκαιρία ?
Η σημασία της Διαρκούς Συμμόρφωσης Στις 25 Μαΐου συμπληρώθηκαν 3 χρόνια από τότε που τέθηκε σε εφαρμογή ο Ευρωπαϊκός Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων, ο γνωστός μας GDPR (General Data Protection Regulation).. Η εφαρμογή του GDPR...
Ενισχύστε την Ανθεκτικότητα της Επιχείρησης στην Εποχή μετά την Πανδημία
Εισαγωγή Στην αρχή της πανδημίας πολλές εταιρίες έβαλαν σε εφαρμογή τα σχέδια διαχείρισης κρίσεων και αντιμετώπισης καταστάσεων έκτακτης ανάγκης. Για μερικές επιχειρήσεις υπήρχε ήδη έτοιμο κάποιο σχέδιο, ενώ για πολλές άλλες η φράση «αντιμετώπιση πανδημίας»...
Η εξ’ αποστάσεως εργασία ήρθε για να μείνει
Η εξ’ αποστάσεως εργασία αποτελεί πλέον ένα καθιερωμένο τρόπο εργασίας για πολλούς κλάδους στην αγορά. Το τελευταίο χρονικό διάστημα παρακολουθούμε πρωτοβουλίες εταιρειών αλλά και κρατών που ενισχύουν την επέκταση της εξ’ αποστάσεως εργασίας με την παροχή κινήτρων....
GDPR σε Web Sites και Ηλεκτρονικά Καταστήματα
Τι είναι ο GDPR και τι απαιτεί από ένα e-shop; O Γενικός Κανονισμός για τη Προστασία Δεδομένων (γνωστός και ως GDPR – General Data Protection Regulation) τέθηκε σε εφαρμογή στις 25 Μαΐου του 2018, αφορά την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των...
Μείνετε Ασφαλείς και στο On-Line αυτές τις Γιορτές
Εισαγωγή Βρισκόμαστε ήδη στην εορταστική περίοδο και παρόλο που βιώνουμε τα περιοριστικά μέτρα για τη μείωση της εξάπλωσης COVID-19, δεν μειώνεται η διάθεση για αγορές με τα δώρα στα αγαπημένα μας πρόσωπα να κυριαρχούν. Φέτος κυριολεκτικά θα επικρατήσουν...
Κατανοώντας και Βελτιώνοντας το Customer Experience
Εισαγωγή Η εξαιρετική συνολική εμπειρία πελάτη ή Customer Experience είναι πάντα ο μεγάλος στόχος κάθε εταιρείας που επιδιώκει να δημιουργεί αποδοτικές σχέσεις με πελάτες για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η εμπειρία πελάτη είναι η πρώτη προτεραιότητα...
2nd Cyber Insurance & Incident Response Conference 2020
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το 2ο Cyber Insurance & Incident Response Conference 2020 της ethosEvents. Δηλώνοντας το παρών με την συμμετοχή του CEO της εταιρείας μας Γεωργόπουλος Δημήτρης ως συντονιστής του IV PANEL : Με θέμα « Αντιμετώπιση Περιστατικού...
Ransomware: Η μεγάλη Απειλή – Πως δεν θα γίνετε Θύμα
Τι είναι Ransomware Η επίθεση Ransomware παραμένει η πλέον κυρίαρχη απειλή στον κυβερνοχώρο. Η επίθεση συνήθως εκδηλώνεται μέσω του ανοίγματος ενός phishing e-mail (π.χ. άνοιγμα μολυσμένου επισυναπτόμενου) που έχει σαν αποτέλεσμα την εγκατάσταση ενός κακόβουλου...
Οι επιθέσεις Fishing εξαπλώνονται γρηγορότερα… και από τον Κορωνοϊό. Πως θα τις αντιμετωπίσουμε;
Εισαγωγή Οι επιθέσεις Phishing είναι μια διαδεδομένη τεχνική που χρησιμοποιείται από hackers, με σκοπό την απόσπαση πληροφοριών όπως π.χ. κωδικοί πρόσβασης, αριθμοί πιστωτικών καρτών, τραπεζικοί λογαριασμοί, από χρήστες του διαδικτύου. Πλέον, στο...
Η εφαρμογή των Αρχών Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης της Πανδημίας
Εισαγωγή Οι Οργανισμοί παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα για να περιορίσουν την εξάπλωση και να προφυλάξουν από τις συνέπειες τού COVID-19, γνωστός...
Πανδημία: Η Ενσυναίσθηση σαν Παράγοντας Ανθεκτικότητας & Ανάκαμψης
Βιβλιοθήκη της Rethink Business Lab Απρίλιος 2020 Πρώτες Διαπιστώσεις Η πανδημία COVID-19 γιγαντώθηκε μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα δημιουργώντας -πολλές φορές- συνθήκες πρωτόγνωρες και δύσκολες στη διαχείρισή τους, σηματοδοτώντας μια νέα κρίση. Οι...
Προστασία Εταιρικών & Προσωπικών Πληροφοριών δουλεύοντας από το Σπίτι
Στο πλαίσιο των μέτρων περιορισμού της επέκτασης της COVID-19, οι ανάγκες για εξ αποστάσεως εργασία, καθώς και η ανάγκη για επικοινωνία με την οικογένεια και φίλους των ανθρώπων συνεχώς μεγαλώνουν. Αποτέλεσμα, η χρήση εφαρμογών video-conferencing...
Οδηγίες Ασφάλειας Δεδομένων & Πληροφοριών στην εξ Αποστάσεως Εργασία
Στο πλαίσιο των μέτρων περιορισμού της εξάπλωσης του Κορωνοϊού όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι θα χρειάζεται να δουλέψουν μακριά από το χώρο εργασίας τους. Ακολουθούν μερικές οδηγίες για την προστασία Δεδομένων και Πληροφοριών σε αυτές τις περιπτώσεις. Προσοχή!...
Σχέδιο Αντιμετώπισης Περιστατικών Παραβίασης Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Incident Response Plan) – Ένας Πρακτικός Οδηγός
1. Εισαγωγή Η προστασία των δεδομένων και ιδιαίτερα των προσωπικών δεδομένων σε έναν οργανισμό αναδεικνύεται σε μια σημαντική, οργανωμένη και επιμελή καθημερινή δραστηριότητα. Τα δεδομένα αποτελούν ίσως το πλέον σημαντικό κεφάλαιο για κάθε εταιρία και θα πρέπει να...